Flirt Online

Announcement

Collapse
No announcement yet.

Slanke Tgirl zoekt mannen voor seks

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts

    Slanke Tgirl zoekt mannen voor seks

    Hallo mannen,
    Mijn naam is Annet. Ik ben een spontane Tgirl en kleine zelfstandige die zich gedurende een paar dagen per week overgeeft aan aan seks.

    Mijn woning is omringd door bomen en struiken en biedt veel privacy en ik ontvang je in een sfeervolle, klassiek ingerichte ruimte. Ik woon in een rustige straat en je kunt gewoon voor mijn huis parkeren en voor meer privacy kun je makkelijk verder op in de straat parkeren.

    Ik zoek contact met gedistingeerde, BLANKE mannen voor rustige, passievolle seks (OUDERE MANNEN ZEER WELKOM!). Voor seks neem ik graag de tijd en ik zal gedurende de tijd die je met me doorbrengt als een echte vriendin voor je zijn.
    Ik vraag geld voor mijn diensten, maar ik ben niet kil of zakelijk. Ik doe het echt met plezier en overtuiging en vind het heerlijk te tongzoenen tijdens de seks. Behalve seks kan ik gesprekken op niveau voeren en ben ik welbespraakt.
    Qua uiterlijk ben ik mooi opgemaakt, intiem geschoren en draag ik graag zwarte nylonkousen met een sexy zwart/rood korsetje. Hygiene, en discretie staan bij mij hoog in het vaandel. Anaal doe ik veilig, maar pijpen is zonder condoom. Ik ben gek op anaal in allerlei standjes, missionaris, op zijn hondjes, etc. Verder kan ik je heerlijk klaarpijpen en wordt ontzettend geil wanneer je in mijn mond klaarkomt!
    Rimmen, fisten, en een andere man neuken doe ik niet.

    Ik ben beschikbaar voor thuisontvangst op:
    * Dinsdag van 13.00 tot 1.30.
    * Vrijdag van 13.00 tot 1.30
    Mocht dat niet uitkomen kan ik eventueel ook op woensdag van 13.00 tot 18.30.​
    Last edited by Annet; 22-05-2024, 20:40.
Working...
X